My sweet followers:

onsdag 19 maj 2010

KATTKORT TILL MÅNADENS UTMANING

Egentligen visste jag inte vilket kort jag skulle skicka in till tävlingen eftersom jag gjorde två för att kunna välja ut det finaste, men det blev ju svårt så jag publicerar båda här på bloggen men till Månadens Utmaning (där man ska skapa ett alster med något djur) så kommer bara det första fotot med i tävlingen.

Jag har använt spillpapper till det första kortet och Sassafrass Lass till det andra kortet; katter från Holland samt diverse blommor, halvpårlor, brads och band. Texterna är utskrivna från datorn.



Aquí en Suecia hay un blog con "el reto del mes" y cualquiera puede participar; por eso se los voy a explicar por si alguien se anima. Este mes simplemente hay que crear algo (tarjeta, LO o algo alterado) con algún animal; sea en la foto o entre las decoraciones.


Yo hice dos tarjetas con gatos, pero somo sólo se puede participar con una cosa; me van a mostrar la primera foto. El que desee hacer algo para participar; publique la creación en su blog y luego vaya a ESTA página para poner su nombre y el enlace en Mr Linky. Ellos se encargarán de publicar la foto en el blog del RETO DEL MES.

La Vikinga

.




7 kommentarer:

  1. Lovely cards...Thank you for your lovely comment...
    Mandy xx

    SvaraRadera
  2. Beautiful card! Thank you for your kind comment on my blog, you are entered for the blog candy just by leaving me a comment! Good Luck, I will draw a winner on Sunday, so be sure to check back!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina kort. Så sött med katten.

    SvaraRadera
  4. Tack för att du tittade in på min blogg och är med på bloggcandyn. Du gör fina kort tycker jag. Och vad mycket bra tips jag såg på Scrapparazzi. Jag visste inte om den butiken. Jag är i Stockholm ibland. Då ska jag minsann leta upp den.Du ville låna mitt blomfoto. Det får du gärna om du skriver vem som tagit fotot. Det blev himla fint tycker jag också. Ha det gott !! Eva

    SvaraRadera
  5. These are both just adorable..Love those little kittyies..
    Hugs, Linda

    SvaraRadera
  6. Hej! Tack för titten hos mig...vad roligt med en ny besökare =)
    Vilka superfina kort du gör!!!Kortet med det hjärtformade tårtpappret på blev en favorit...och klänypor med bling på måste jag prova att göra själv...dom var söta! Ha det gott! /Annicka

    SvaraRadera
  7. Åh, så fint du har gjort på sistone, det var ett tag jag tittade på din blog! Hoppas allt är bra med dig! Många kramar!

    SvaraRadera