My sweet followers:

fredag 7 maj 2010

Kort med blomsterbukett

Jag har testat att göra kort med pappersark man ibland får med engelska pysseltidningar (men jag minns inte namnet på just dessa). Egentligen tycker jag att papperet är lite väl glansigt för jag föredrar tjockt papper men jag bestämde mig för att ge det en chans och gjorde två kort med papper från två olika tidningar. Kanten både på kortet och på mönsterpapperet är gjorda med Martha Stewarts Doliy Lace.

Här kommer en närmare bild:


Decidí darle una oportunidad a los papeles estampados que a veces vienen de regalo con las revistas ingleses de tarjetería. En realidad prefiero papeles gruesos a estas hojas delgadas, pero hice dos tarjetas para mandar a mi cuñada que tuvo un pre-infarto esta semana y la otra a una amiga que nos invitó a comer "gallo pinto" (una especialidad de Nicaragua) en la semana.

Eso sería todo por hoy por mi parte.

¡Qué tengan un buen fin de semana!

La Vikinga


3 kommentarer:

  1. Hej, Kul att du hittade oss på Vilda Stamps!
    Så bra att du länkade i sidomenyn, men om du vill gå med i vår blogg Candy vi vill också att du gör regel 2, som är:

    2. Skriv för vår Blogg Candy och vår nya blogg i ett inlägg.

    Lycka till!

    DT Anita

    SvaraRadera
  2. Hi, You asked about my candy, well you can read the rules in the blogmessage from 28th March but i see you already became a follower and put the candy on your blog, as soon as i have 120 followers i will pick a winner.
    Bye, Jolanda

    SvaraRadera
  3. te quedaron muy bonitas
    los papeles con las flores
    se miran muy bien

    besos!1

    SvaraRadera