My sweet followers:

lördag 12 februari 2011

Two for the show

Har ni testat OLW?
Nej, det är inte chips jag talar om utan One-Layer
Wednesday som har olika utmaningar för kort!
Veckans utmaning, nummer 40, går ut på att
använda två motivstämplar som får embossas,
men inga dekorationer eller flera lager tillåts.
MEN .....
nu har jag sett att det måste vara MOTIV och inte
text så detta kort kunde inte användas i utmaningen...
Jag har i alla fall använt en textstämpel från
Vilda Stamps och en clearstamp med en
orientalisk lampa från Inkadinkado.

This rather empty card is made for a challenge at OLW;
One-Layer Wednesday challenge number 40; Two for
the show where only two image stamps are allowed.
No flowers, no layers but emboosed is permitted.
BUT now after I submitted my contribution I
notice that NOBODY has any text on their cards,
and when I look closer to the requirements I see
"no sentiment allowed" - I misunderstood that
and didn't relate "sentiment" to "text" so I can't
participate this time... That's a pity....
Anyway the text says something like;
"You light up my life"; it's from Vilda Stamps.
Oriental light clearstamp is from Inkadinkado.

La Vikinga


5 kommentarer:

  1. Läckert kort :)

    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  2. sv. Nej jag är inte lärare :)
    Skönt att mina tutorials är förståeliga :)

    Kram på dig gumman


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  3. Hej, tack för kommentaren på Sweet Pea Stamps blogg! Du gör underbara layouter!

    SvaraRadera