My sweet followers:

torsdag 31 juli 2014

Tropenhäuser


Titeln står för de tre tropiska växthus som står
mitt i den Botaniska Trädgårdens stora park i
Zurich. Parken har tidigare varit i privat ägo 
men ägs nu av Zurichs Univrsitet. 


Min LO har jag gjort för Creativicas räkning och
använt de ljusa papperen från Maja Designs nya
kollektion; Coffeein the Arbour. 


Dekorationer: blommor från Creativica samt
egna gömmor, fjärilar utstansade med Martha
Steward fjärilsstans där man får ut tre fjärilar
i taget, glitterlim, blad och halvpärlor.  


Creativica hade även knappar i matchande 
färger till min layout som jag använt i ena
hörnet här. 


Creativica upphör som butik men bloggen 
kommer att hålla igång på nya adressen!!

*** *** *** 

La Vikinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar