My sweet followers:

lördag 2 augusti 2014

Emma blir 6


Emma blir 6 - en LO skapad till Scrap-Perra
Sommartävling 2014. Emma tillhör egentligen
en helt annan familj än min, men dagen när jag
påbörjade denna LO så var jag på en scrapträff
och hade glömt att ta foton med mig, så jag fick 
detta fina foto av Anna! 


Villkor för utmaningen var att man skulle använda 
minst två mönsterpapper (och jag har tre) samt
minst en hattnål, och den syns här:


 Här har jag använt ganska tjocka akryl-
bokstäver (som jag fått i present) som jag
täckt med glittelim:


Andra dekorationer är acetatblommor från 
making Memories:


Det här gick ju riktigt bra i år, andra år
har jag inte alls hunnit med många alster
under utmaningen som går över sommaren.

*** *** *** *** *** 

La Vikinga

***



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar