My sweet followers:

lördag 11 oktober 2014

Project Life 2014: One day week 25


Jag har varit på kurs! Therese som samarbetar
med Scrap-Perras har massa lärorika kurser i 
olika ämnen som har med kortmakeri och scrap
att göra. Jag gick en grundkurs i Project Life för
att befästa några kunskaper och få några nya 
tankar om hur man kan jobba. Bland annat fick
deltagarna träna på att göra ett riktigt titelkort, 
helst med flera olika lager, och jag testade 
så gott jag kunde:  


Hela sidan blev så här; med vissa återkommande 
färger så att ögat lättare ska uppfatta linjer. Ett
titelkort, dokumentation och något dekorationskort
finns med trots att jag har ganska många foton:

De enfärgade korten kommer från Becky 
Higgins, övriga kort från blandade tillverkare
och serier som vi valde bland kursmaterialet.

*** *** *** 
La Vikinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar