My sweet followers:

fredag 10 april 2015

PL 2009: Hällekis trädgårdar


Den här månaden har jag vågat mig på att
delta i en månadsutmaning i PL, nämligen
den som finns på Project Life Sveriges
blogg nu under april månad. Här är temat:


Jag printade ut ovanstående och bläddrade
bland mina foton tills jag hittade några som
matchar färgerna i utmaningen. De jag fann
är från en weekendresa till Mariestad 2009
där vi bland annat besökte Hällekis Stuteri och
dess trädgårdar. 


Normalt sett så gör jag inte så mycket journaling,
men här har jag lagt manken till och ökat den del
journaling jag normalt har på en sida eller ett 
uppslag. Jag har både skrivit foton, under och 
över foton samt på journalingkort. Det jag inte
har gjort är att använda bigade kort för att få
plats med ännu mer text! 


Material: Mönstrade papper från Dear Lizzy,
PL-kort från Becky Higgins Dreamy Edition, 
bokstäver bland annat från Glitz, Fancy Pants
och Simple Stories; DIY stickers. En del av de 
ljusgröna textremsorna kommer från mönster-
papperen, andra från Sodalicious. Några av de 
matchande dekorationerna är från Amy 
Tangerine, knappdekorationerna kommer från
Panduro och washitaperna är olika tillverkare.  
Penna: POSCA i svart och vitt (på fotona).

*** *** *** 
La Vikinga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar