My sweet followers:

söndag 23 oktober 2011

Dubbelt upp av allt - mitt sista bidrag!

Här kommer mitt sista bidrag till Scrapp Torgets cybercrop! Tävling nummer 6 gick ut på att ha dubbelt upp av allt. På min Lo har jag 2 titlar, 2 cardstock (ett under de två fotona också), två delar av två mönstrade papper, två hjärtformade knappar och två runda knappar, två band, två småpärlor och två träblommor liksom två vanliga rosor och två kakpapper. Har jag fått med allt?


¡Esta es mi última contribución al crop cibernético de Scrapp Torget! Había que ponerle doble de todo, y si no me equivoco hay dos de todo; dos fotos, dos títulos, dos papeles estampados, dos perlas, dos flores de madera y dos flores normales y algunas cositas más...

*** *** ***
La Vikinga

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!!
    Det var DU som hade turen med dig idag, för du vann min utlottning i "Favorittävlingen" i min blogg!! Grattis, grattis!!!
    Maila till mig och berätta din adress, ulrika.wandler snabel-a telia.com.
    Eller kommer du kanske på Övergransträffen??
    Kram, Ulrika

    SvaraRadera