My sweet followers:

söndag 5 februari 2012

Tisdagsskissen hos Magdas


Magdas Scrapbooking kör med tisdagsskisser;
denna har Fia gjort för vecka fyra:


Min tolkning handlar om modernistisk konst och
arkitektur i Barcelona (liksom i mitt förra inlägg) och 
jag har testat två nya Distress-stains och papper från
Graphic45 serie Travelogue. Nytt för mig var att riva
papperen - jag vill helst skära raka kanter i vanliga fall...   


En el blog de Magdas Scrapbooking ofrecen plantillas
todos los martes, y esta es mi interpretación de la
plantilla de la semana cuatro. Y mi tema es: Barcelona
pero las fotos son del año 2008 cuando viajamos la
penúltima vez a la capital catalana. Papeles son de la
serie Travelogue de Graphic45.


La Vikinga

***
*

1 kommentar:

  1. Muy bonitas, ésta y la anterior.
    qué tal tu paso por Barcelona? y la nueva vida de tres? supongo que la chica se estará adaptando a los inviernos del norte!!!
    Un abrazo.

    SvaraRadera