My sweet followers:

lördag 14 april 2012

Not just an ordinary spring fling


Apriltemat hos Scrap Our Stash är "spring fling"
och det visste jag inte alls vad det betydde så
jag fick slå upp det... En av betydelserna var vår-
flört så jag inspirerades till denna LO. Papper 
från Echo Park och bokstäver från American 
Crafts. Min LO publiceras på Scrap Our Stash idag.


Som dekorationer har jag gjort några 
lollipop blommor med en matchande
brad i mitten. . . 


... samt några snurrade blommor 
med glitterlim på.


My interpretation of the april challenge at
Scrap Our Stash: spring fling is the theme!
Want to participate? Hop over to the blog
and see how! Like my LO? Please leave a
nice comment for me to read!

*** *** *** 

La Vikinga

2 kommentarer:

  1. Un layout muy bonito, me gusta como queda esa combinación de círculos!!!
    Un abrazo.

    SvaraRadera
  2. Hermosos círculos, hacen un fondo precioso!

    SvaraRadera