My sweet followers:

lördag 16 februari 2013

Gavleån

 


På min LO har jag testat att spraya på en stencil med
och sedan använda själva stencilen för att färga in ett
papper. Utmaningen gick ut på att använda något mjukt,
så jag letade fram några filtbokstäver samt klippte ut
snöflingor i filt från vinterark jag köpt i Holland.


Utstansade snöflingor med blingsten på. 


Det var allt för idag! Tack för titten!

Hoppa gärna över till Scrap Our Stash
och titta på fler inspirerande alster!

*** *** *** 

La Vikinga

2 kommentarer:

  1. Your layout is fantastic! I love all the snowflakes. Fab work! Hugs! xx

    SvaraRadera
  2. Åh, en riktigt snygg layout!
    Tusen tack för besöket här hemma, nu hittar du till mig, välkommen fler gånger! Och tack för hälsningen i bloggen!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera