My sweet followers:

söndag 15 maj 2016

Grönt i december; vecka 50 2015


I december 2015 for vi till värmen, och jag har 
påbörjat mina PL-sidor från ankomsten. Det
blev mycket grönt från naturen och träfärg:


Jag har använt mig av några PL-kort från Becky
Higgins Core Kit Turquoise Edition, och andra 
kort som är enfärgade. På första sidan visas foton
från ankomsten till hotellet där vi skulle bo; fin
stor snäcka i entrén, fria drinkar och poolen...


För att matcha allt det gröna har jag också 
använt några pappersremsor från ett grönt
mönsterpapper med blommor från Kaiser
Craft (Sea Breeze)som passade till.


Som dekorationer har jag bara använt enamel 
dots och små gröna stickers och washitape. 
Det här var det första av flera uppslag från resan
till Dominikanska Republiken i december 2015.

*** *** *** 
La Vikinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar