My sweet followers:

söndag 7 mars 2010

COSMO CRICKET

I mitt fortsatta experimenterande med kort gjorde jag ett vanligt kort vikt på mitten i måtten 15x15 cm med en journalingruta på framsidan. Det är Cosmo Crickets serie Chemistry från förra året som jag fortfarande hade några kvar av. Jag tycker om både färgerna och budskapen på rutorna. Här är kortet dekorerat med spets runtom journalingrutan och en trippel blomma med liten rosett i organzaband uppe i ena hörnet.


Siguiendo con la tarjetería y experimentando para ver qué sale bien y qué no. Aquí un recuadro de journaling de la serie Chemistry de Cosmo Cricket (del año pasado), enmarcado por una cinta de encaje (Gracias Marian por ayudarme con el idioma!!)

Para finalizar sólo una flor (triple eso sí) en la esquina y un lazo de organza con flores.
La Vikinga

4 kommentarer:

  1. Muy bonita y dulce!!!
    La cinta se llama: de encaje o puntilla.
    Un abrazo.

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jättekul att du tittade in och vill vara med i min utlottning av en blogcandy!
    Jag gillar ditt vackra kort!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Beautiful card, so pretty, love how you've used the lace
    hugs Mandy xx

    SvaraRadera
  4. muy bella tu card.. felicidades.. ahora anda de moda el lace :)

    SvaraRadera