My sweet followers:

måndag 29 november 2010

Testar ny snöflingestans

Hoy hace -7 grados Celcio (o sea BAJO cero)
y la nieve que cayó el fin de semana aún luce
blanco y limpio. Me inspiró a hacer una
tarjeta con papeles en colores tenues de la
última revista "Papercraft" de Inglaterra
y ¡además agregar un poco de flocos de nieve
con la nueva perforadora de Martha Stewart!

I Stockholm är det 7 minusgrader och snön som
föll under helgen är fortfarande ganska vit och ren.
Jag inspirerades till detta kort med papper från
engelska tidskriften Paper and Papercraft.
Jag passade på att testa nya Martha Stewart-stansen
med stora snöflingor på och lite glitterlim på dem.
På baksidan testade jag en Washitejp
från Mollys Scrapbooking som lätt
kunde formas för att inte se så rak
och halvtråkig ut! Spännande!
.. .. ..
Saludos de la nieve!
. . .
Hälsningar från vintersnön!!

La Vikinga



1 kommentar:

  1. fina!! Jag har också en snöflingor stans, har jätte kul med den. Dock har jag inte provat med glitter på.

    SvaraRadera