My sweet followers:

måndag 29 juni 2009

FLORIDA / BLOMMIG


Y aquí viene mi cuarta participación en el crop; según un bosquejo aquí al lado lo hice con papeles lilas y muchas flores decorados con stickles y perlas en hilo. No sé cómo lo llaman en castellano correcto... Las fotos no son nada de la Florida - pero lo el título alude a que hay muchas flores! Pero es el centro de Estocolmo esa semana cuando hay ceresos en flores...


Deltog i en sista LO-skiss utmaning innan cropen avslutades igår. Gå gärna in på hemsidan och kolla in alla fina alster! Här har jag i alla fall utgått från Morfens skiss och använt två lila papper, massor av olika blommor, samtliga med en bit pärlfloss och de flesta även dekorerade med lite glitterlim.

La Vikinga



3 kommentarer:

  1. Que lindo! Me encanta el colorido, las flores, todo! Enhorabuena por la pagina y por tu blog!
    Un beso

    SvaraRadera
  2. Halloj! Nu har jag hittat till dig! Tack för rar hälsning i min blogg!
    Jag gillar vertkligen den här LOen, färgglad och härlig som jag tror din stil verkar vara... Jag är lite dålig på det själv men jag gillar färgglatt, ja så kan det vara ;D.
    Trooor att vi har träffats va? Var inte du på Handarbetas träff på Helens kurs? Hmmm...
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Jo visst var jag på den! Säg inte aqtt vi satt brevid varandra eller nåt för det skulle ju verkligen vara pinsamt om jag inte kom ihåg det ...

    SvaraRadera