My sweet followers:

söndag 7 juni 2009

STUDENTKORT

Studentkort till en kär vän som tar studenten nu i veckan (hoppas hon inte ser det här inlägget innan hon får kortet). Båda mönsterpapperen är Maja Design men stämpeln är Inkido! Övrigt: blå och gul cardstock, tyg- och pappersblommor samt jättebrads.
Däremot ska jag i rättvisans namn berätta att kortet är liftat! Fast jag minns inte VAR jag såg det... Så om du som gjort kortet jag liftat ser detta så får du gärna lämna ett avtryck vid kommentarerna så ska jag hänvisa till din blogg!

¡Tarjeta de felicitación para graduados! En Suecia es costumbre colocarse un especie de gorro blanco (como en los papeles de Maja Design) cuando uno sale el último día del colegio secundario; en el día de la graduación.

La Vikinga

4 kommentarer:

  1. He he he - det var jag som var ute och cyklade när jag blandade ihop Maja Design och Inkido! Så går det när man inte gör läxan... Men hon som fick kortet blev i alla fall glad!

    La Vikinga

    SvaraRadera
  2. vem vem vem? nån jag känner?

    SvaraRadera
  3. Det är till señorita Lagos...

    SvaraRadera
  4. Förresten Varma Koftan - det blev tvärtom; det här kortet ska S Lagos få. Det förra kortet fick Sara Carvajal!!

    SvaraRadera