My sweet followers:

fredag 13 maj 2011

VAN HARTE GEFELICITEERD


En kusin gifter sig i Holland idag (och Blogger fungerade inte från igår kväll fram till nu så jag kunnat lägga upp hälsningen...) och här är de två kort jag gjorde på beställning. Rättare sagt; mamma gjorde beställning på ett kort men jag kunde inte bestämma mig så jag gjorde två nästan likadana så fick hon välja.


Papper: DCWV ljusblå glansiga papper och Bazzill Bling cardstock samt vitt glitterpapper. Martha Stewart kantstans har använts som synes, och en kortvikning som Nina lärde oss på Scrapparazzi förra året.

Nedan ett kort med silverband från Lagarhaus, bling från Inkido och blå bokstäver med bling från Making Memories.


Se casa un primo en Holanda hoy, y he hecho dos tarjetas. Una me la pidió mi mamá, y la segunda la hice de reserva pero terminé enviandola de mi parte. "Cordialmente felicitados en su gran día" es el significado del texto.


La Vikinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar