My sweet followers:

lördag 20 april 2013

AMY LORY BARCELONA


Vicky Cristina Barcelona och Woody Allen 
kan slänga sig i väggen för i vår är det 



som gäller! Kits de Somni, ett scrapföretag 
utanför Barcelona som sätter ihop underbara 
månadskits i starka färger, och dessutom firar
 sina första fem år som företag, anordnar ett stort
alldeles eget event med 4 workshops där 
mångfasetterade designern Amy Tangerine 
leder dessa två:


Ett smash album i vårfärger ...


... och ett fullspäckat minialbum.


Loredana Bucaria, en helkul tjej från Italien
med en massa vilda idéer, kommer att hålla
de två andra kurserna: Dekorationer som
färgläggs med vattenfärger:
 ... samt en annan där deltagarna får göra
fler dubbel-layouter. Kurserna kommer 
givetvis att hållas på engelska! 
Det finns fortfarande biljetter kvar!
Lust att anmäla dig? 18 + 19 maj 2013
är inte långt borta. Jag har anmält mig
och tycker att det ska bli ett stort äventyr!
Min mojo har stagnerat och jag behöver 
input från flera olika håll och positiva
influenser och dessutom ÄLSKAR jag
ju Barcelona! 

Eventet kommer att hållas i ljusa fina lokaler 
i centrala Barcelona i närheten av Plaza 
Catalunya dit man lätt kommer med flugbussen
från flygplatsen. Hotell får man boka själv - 
men man får hjälp med tips! Hör av dig om
du behöver hjälp eller vill dela hotellrum!

*** *** *** 

La Vikinga




4 kommentarer:

  1. Vilket äventyr du ska ut på. Hoppas du får sällskap, och att du får skoj!

    SvaraRadera
  2. Can't wait to meet youuuuuuuso thrilled!!!

    SvaraRadera
  3. so looking forward to this in a couple weeks!!

    SvaraRadera