My sweet followers:

måndag 8 april 2013

Keep calm and carry on


Hos Veckans Skiss v. 14 finns denna behändiga
kortskiss som jag bestämde mig för att göra ett
enkelt kort av. Min tolkning är ganska bokstavlig
och avskalad.


Papper: Ett dubbelsidigt papper jag fick hos En Liten
Butik när jag handlade hos den på Stockholm Scrap 
och Pearl Event i lördags. Det är designat av Ami 
och är dubbelsidigt; turkost på ena sidan och 
rosarandigt på den andra. 
Bandet kommer från Crafty Ribbons


Det var allt för idag; tack för titten!

*** *** *** 

La Vikinga

5 kommentarer:

  1. Snyggt kort med härliga färger och jättebra budskap!. Tack för ditt fina bidrag till oss!

    SvaraRadera
  2. Una plantilla muy bien interpretada, me gusta!!!
    Sí Charlotta, es un reto, te dejo el enlace.
    http://3flowers-retosdetarjetas.blogspot.com.es/2013/03/el-mejor-reto-del-mundo.html
    Y los puntos son puntos de libro, osea marcapáginas!!!
    Un beso!!!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! Det är så roligt att se "mitt" papper med på ett alster. Själv har jag inte sett det irl ännu. :)

    SvaraRadera
  4. I like the CAS look of this. Very nice! Hugs! xx

    SvaraRadera
  5. Härliga färger och jag gillar att budskapet finns på bandet. Coolt: Tack för ditt fina bidrag till VS.

    SvaraRadera