My sweet followers:

torsdag 18 april 2013

Rosa och grönt / pink and green


Utmaning på Crafty Ribbons:

Rosa och grönt

Papperet i de vackra färgerna fick jag i present
av En Liten Butik på Stockholm Scrap and Pearl
Event för ett par veckor sedan, det är deras DT 
Ami som har designat dem. Knapparna och
bandet kommer från Crafty Ribbons, den lilla
vita glasunderlägget fick jag av Kurrebo i
  Annexet, Grattis-stämpeln fick jag låna av Ulwa.
Den gröna virkade cirkeln kommer från Webster's
Pages och  de fina hörnen med rankor har
jag köpt på Scrapparazzi


Mi tarjeta de felicitaciones es para unos buenos
amigos en Chile que celebran su 24 aniversario  
de bodas esos días; Pancho y Soledad! 


Det är första gången jag testar denna
variant av ett staffli-kort. Utmaning:

* Clear it Out Challenge blog: Button up!

*** *** *** 

La Vikinga 

*

2 kommentarer:

  1. Gorgeous card Charlotta :-) the papers, buttons and whole design is fabulous ! I love the twisted easel,, FAB :-)

    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  2. Beautiful card Charlotta. Thanks for joining us at the Clear It Out Challenge Blog. Good luck.

    SvaraRadera