My sweet followers:

måndag 15 april 2013

Blomsterprakt på Lilla Hyttnäs


April månadstävling hos Scrap-Perras:  
 tolka denna sommarbild:


När jag såg bilden tänkte jag sommar och 
riktigt mycket blommor. Så fann jag ett 
papper med rikligt med blommor jag ville  
använda som bakgrundspapper. Testade att 
kleta på lite gesso i mitten av papperet 
för att tona ner det oroliga mönstret lite, 
  sedan har jag dekorerat med vimplar av 
papper från MME:s serie Collectables
i olika matchande färger samt lite småpärlor
och hjärtan.   


Försökte att ta upp lite av det rosa från 
fotot med Inca Gold det gula med några 
strasspärlor.


Det var länge sedan jag deltog i en LO-
utmaning men jag har många foton som 
vill scrappas så jag hoppas jag hittar 
flera att utmanas av!

*** *** *** 

La Vikinga / Charlotta

1 kommentar:

  1. Vilken härlig och vårig LO! Så snyggt med "pilarna/vimplarna"!
    Hälsn Pillan

    SvaraRadera