My sweet followers:

torsdag 22 mars 2012

Aniversary card


Hello everybody!

Me and my husband just celebrated our 8th aniversary
and look what cute card I got from my teamies from
Crafty Ribbons in Holland! Tessa and Anke made me a
cute card that I got by real mail! I love it!!
They are mother and daughter and make fabulous
cards, especially with Magnolia stamps! Go have a look!

Hola todas las lectoras!

Acabo de celebras mi octavo aniversario de bodas y 
esta es una de las tarjetas que recibí de Tessa y Anke
en Holanda. Ellas son compañeras en el equipo de
diseño para Crafty Ribbons Challenges. ¡Lindo gesto!
Son madre e hija y las dos hacen maravillas de tarjetas
y su espacialidad son sellos de Magnolias, ¡haga clic en
sus nombres y visite su página!

*** *** *** 

Saludos de 

La Vikinga

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Av en slump hittade jag hit! Jag kom inte ihåg vad du sa din blogg heter, och jag har inte hittat lappen med ditt nummer som du skrev på Happeninget i Avesta. Det har varit rätt tungt sen dess, M blev rätt sjuk, men det är bättre nu. Jag har känt mig väldigt låg och bara försökt ta mig fram, dag för dag, det blir inte så mycket kraft kvar just nu, längtar väldigt efter Påsklovet.
    Ha det bra! Kram, Helena

    SvaraRadera
  2. Happy anniversary!! Such a cute card. Love it!

    SvaraRadera
  3. Happy anniversary!! Such a cute card!! How lovely!!

    kram
    S

    SvaraRadera