My sweet followers:

torsdag 15 mars 2012

Ny utmaning på Crafty ribbons Challenge Blog


Hej!
Idag är det dags för en ny utmaning på Crafty
Ribbons Challenge Blog och temat är födelsedag.
Nu firar ju inte jag födelsedagar så jag har gjort
två kort till bröllopsdagar i stället. Det första är
till ett par som varit gift i 7 år och det andra till
ett par som varit gifta i 34 år!! 




Jag har använt mig mest av cardstock som jag
beskurit med dels Martha Stewart hjärtstans
och dels Cheery Lynn dies både med raka kanter
och scalloped så att de matchar varandra. 
Banden kommer naturligtvis från Crafty Ribbons. 


El reto consiste en hacer algo que tiene que ver
con cumpleaños y si posible, tener alguna cinta.

Y ¿qué se puede ganar?


Detta kan du vinna!! Delta gärna, vi vill gärna se
fler deltagare från Skandinavien. Om du vill vinna
några band som det står "Happy birthday" på så skriv
 en kommentar efter denna post och tala om det! 

*** *** *** 

La Vikinga 


3 kommentarer: