My sweet followers:

onsdag 21 mars 2012

Urban growing


Scrap Our Stash har under mars en utmaning där man
ska skapa något grönt i vilket avseende man vill. Här
visar jag min tolkning där jag valt både temat grönt i 
avseendet odling och visar bilder från besök på 
kolonilotter på Söder samt i gröna färger. Jag har 
använt mig av mist och mask, ett glasunderlägg från 
Indiska nere till väster under blommorna, utstansade
blad dels under texten och under fotona, glitterlim,
pärlor, spets och diverse blommor. 


Durante el mes de marzo hay un reto en el blog de Scrap
Our Stash para hacer un proyecto en verde; sea el color
o algo recuclado, cosa que se representa con el color
verde al algunos paises. Hice un LO en colores verdes, 
con mists y mascara y sobre el tema de plantaciones
urbanas que hay aquí en la isla donde vivo en el centro 
de Estocolmo.

March Challenge at Scrap Our Stash: Anything
with the color GREEN! Well my LO is mostly green
even if I tried to combine and create contrasts with
orange flowers. Want to see more inspiration and
know how to participate in the challenge? Pop 
over to Scrap Our Stash and read more! 


La Vikinga

*** *** *** 

2 kommentarer:

  1. I love green and orange together. What a fabulous layout! Thank you so much for visiting my blog. It means a lot.

    SvaraRadera
  2. wow, så läcker LO, Verkligen grön och skön! Den var bara så bedårande.

    SvaraRadera