My sweet followers:

onsdag 6 maj 2009

PRIMAVERA / VÅR

Nu är det vår! Inte minst för att vi ser de rosa körsbärsblommorna pryda halva Kungsträdgården och för att vi slipper ta på oss vinterskorna när vi ska gå ut! Dags att ta fram vår-fotona, tyckte Tettiz på Uppsala Scrapträff som ordnade en liten utmaning på temat "vår".
Papper: Tre olika mönstrade papper från Pink Paisley fast jag jag har fått dem via Scrapbook Nook (april kitet), liksom brad, band och journalingruta i plast!
Fotot är från bröllopsresan, som började i Barcelona och fortsatt söderut till Tarragona (romarnas forna huvudstad) där vi fann flera vackra ruiner och parker att fotografera i! Det ser till och med ut som om jag ser framtiden an med tillförsikt, eller hur?

PRIMAVERA - ya no hay que vestirse con tanto abrigo ni cargar con botas al salir! ¡Qué rico! El fin de semana pasado hubo reunión de scrap en Uppsala y esta obra fue por participar en un reto llamado "primavera" (eso es lo que significa la palabra "vår" en sueco). Usé tres diferentes papeles decorados de Pink Paisley (pero adquiridos por Scrapbook Nook).
Las cintas, el journaling y el brad también del kit de marzo de Nook. La foto es de nuestra luna de miel, cuando fuimos originalmente a Barcelona pero luego seguimos rumbo sur y llegamos a la ciudad medieval de Tarragona, que anteriormente fue la capital romana! Hay muchas ruinas bonitas y paisajes donde sacar fotos.
La Vikinga

1 kommentar:

  1. Det var ett härligt paket i april!! Pennan jag använde, den vita som synns så bra, är en signo(det står så på den) och jag vet inte vad det är för storlek för det står inte... Det är den bästa vita pennan jag har haft och jag vet inte var den är köpt. Har fått den någon gång av någon... Ha det gott!!

    SvaraRadera